感情用事是失败者的生理缺陷

Middle - DJ Snake、Bipolar Sunshine

中间电音带劲吗?       

DJ Snake,原名William Grigahclne,法国著名DJ,rap歌手

歌词

Staring at two different views on your window ledge
凝视着窗外截然不同的风景
Coffee is going cold it's like time froze
时光像是冻结般停滞 杯中的咖啡早已冷却
There you go wishing floating down our wishes well
你希望能继续在我们的美梦中徜徉漂流
It's like I'm always causing problems causing hell
似乎总是我制造事端 沦陷绝境
I didn't mean to put you through this I can tell
我只能说 我本意并非让你经历如此
We're gonna sweep this under the carpet
我们一直将事实隐瞒
I hope that I can turn back the time
多希望我能扭转时光
To make it all alright all alright for us
让我们能重新开始
I'll promise to build a new world for us two
我会承诺为你我建筑一个全新的世界
With you in the middle
你深陷其中 无法抽离
Lying down beside you was going through your head
躺在你身边 一幕幕在你脑海中上演
The silence in the air felt like my soul froze
沉默的气息弥漫 像是灵魂被冻结般
I might just hope for thinking feelings I can't tell
或许我希望重拾无法言明的思绪
This gut feeling I'm tryna gain I feel it well
努力攫取的勇气 这感觉真好
I hope we find our missing pieces I'm just chill
多希望我们能重拾迷失的过往 我只觉一阵寒意
We're gonna sweep it under the carpet
我们会将真相隐瞒藏好
I hope that I can turn back the time
多希望我能扭转时光
To make it all alright all alright for us
让我们能重新开始
I'll promise to build a new world for us two
我会承诺为你我建筑一个全新的世界
With you in the middle
你深陷其中 无法抽离
With you in the middle
你深陷其中 无法抽离
With you in the middle
你深陷其中 无法抽离
You

You

评论 ( 2 )
热度 ( 10 )

© AHERO | Powered by LOFTER